alkohol

dagens outfit: blå/turkosa ravebyxor. nya, fina och fräsha. har dock gått hål på knät efter tragiskt raggande på sparkcykel. detta matchar jag såklart med en av mina snedväskor, kanske blir den i ormskinn idag (för omväxlings skull)

dagens mat: schteekt sake med romsås. en 10årig fjunig sake. sake är för er som itne vet det en fisk.

dagens misstag: sake är inte en fisk. lake är en fisk. sake är en japansk alkoholdryck. men misstag kan ändras och omvändas till något positivt. detta tycker jag att vi höjer våra sake-fyllda dricksglas och skålar för!

dagens samanträffande: det är tur att nummpret till akut-avdelningen för psyktiskt chocktillstånd står på en lapp på väggen bredvid telefonen. "Jo hej personen bredvid mig pratar i en häftaparat om att kastrera denna människa/sake(fisk/japansk alkoholdryck?), jag misstänker starkt att personen ifråga befinner sig i stark pryskisk chock och behöver hjälp snarast!"


dagen vill ha: ett par skor i klang-andra. med klang-anda syftar jag på ett par skor som är helt opropitionerade (amputition?) till kroppen. dessa skor är då heller varken snygga, bekväma eller praktiska. vem vet, det kanske är mode.

dagens skiva: 6-ton barn

dagens vikarie: dagens vikarie är underbar. kan inte beskriva det, men jag kan säga som så att hans ögon inte alls sitter med en knappnåls tjocklek ifrån varandra. hans ögon är helt normala och har ett helt normalt avstånd ifrån varandra. så som ögon ska vara.

ni vet att är älskar mig(???),,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0