alla brutna ben gör olika ont, riktigt bra princip, looodarsvenskar

Fick en kommentar i föregående inlägg angående ormiskinnsväskan (alltså denna bloggs totalt extraordinära innebörd).

Postat av: anonymus(jag tänker inte nämna namnet här om personen inte vill bli uthängd för våra miljontals läsare.)

Känns nästan som att jag ska ta åt mig med den bruna väskan av ormskinn i plast I LOVE IT!

XOXO

som svar på detta: Du får ta åt dig om du vill, det är ett fritt land och du gör som du vill såvida du vill ta åt dig kritik eller icke, det är inte innom mitt intresse. men jag kan säga som så, att kritiken till mycket stor del är riktat mot väskan och inte dess bärare. kritiken är inte heller negativ, utan som du kan(?) läsa så står det mycket positiva och vackra saker om denna väska/kreation, och då tycker jag inte att du ska "ta åt dig", eftersom att det låter så negativt. jag tycker istället att du ska vara glad för denna fina respons på objectet ifråga. du och väskan kanske kan fira. kan gå ut, kanske sätta er på en uteservering och taga en drink med ett paraply, umgås och vara glada, för syftet med väskans existens är väl ändå i grund och botten att skapa kärlek, som den nu i detta fall verkligen har lyckats åstakomma! men detta kan snabbt förändras, och det är den punkten som jag tänkte gå in ¨på nu. först när jag läste detta inlägg, blev jag glad och lycklig, men mest för din skull. att du faktiskt fick se detta arbeta och den tid vi lagt ner på att hylla något som (lycko dig) äro i dina ägor, och jag förstår varför varför du "LOVE IT!". men iallfall nu och tillbaka på spåret jag var inne på, alltså det i denna kommentar som gjorde mig sjupt upprörd, och det var faktummet då du nämner att denna väska är i plast. jag tappade nu helt respekt och passion för denna och jag vet inte ens om denna är värd att nämna i denna ulta-fashionabla blogg, och plast är någoting som helst inte ska nämnas i bloggosfären. har helt tappat insperation, och är i djup depression att denna väska inte skulle vara i äkta ormskinn ( där är nästan som om man skulle få reda på att ens nyinköppta moppehanskar i äkta läder, inte alls är äkta säder utan något slags syntet-material). jag vet inte vad som kommer att hända nu, eftersom att större del av denna blogg faktiskt går ut på värkor i denna sort/art. njag hoppas att det bara var något du sa sent slumpmässigt och spontant, och att du absolut inte menade det. ormskinn=plast förstör hela min livs-ideologi, och allt jag någonsin gått in för har gått i botten.
XOXO vet jag inte ens vad det betyder, men jag antar att det är något coolt, kanske något rockigt. ett rockigt atribut som sticker ut från den sockersöta och rena stilen.

en sak tilll, är det någon som vet hur man lindrar gula-buffaloskor-relaterade-skador? stukade nämnerligen foten rejält iförd dessa och har haft ont sedan dess. men det sägs ju "en gul-buffalosko-skada är ett privilegium unnat få", så får väl ta det med en nypa salt och fortsätta andvända dessa, det är ju trots allt gula buffalo, och sådana kan man ju inte dissa pga en svullen fot och en skada som antagligen kommer att fördärva mitt liv.

ni vet att ni hatar mig. glad valborg (festa, supa, maria ungdom, hångla, ligga, vidka, brasa, umgås, kröka, ha roligt, spy, bli bustet, marlboro light, nickokick, nattenpipa, technosjorta etc etc.)


Kommentarer
Postat av: LindaTherese

mmm.. din måste va liten men lukta som en stor då odören sprider sig ända hit.. Ska jag övejsätta?
mmm.. din måste va liten men lukta som en stoj då odöjen spjidej sig ända hit.. tönt!

2008-04-26 @ 18:01:32
URL: http://lindasrosamoln.blogg.se
Postat av: Micha

Svar: Haha va, gör JAG? Det tror jag inte att du vet så mycket om faktiskt ;)

2008-04-26 @ 18:31:28
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Jennie

haha okej, du luktar apsvett !

2008-04-26 @ 21:51:41
URL: http://ang3l.blogg.se
Postat av: ande

Nu tycker jag att vi ska hålla oss till ämnet, och såvida inte den bruna snedväskan i ormskinn har en frätande odör eller luktar apsvett etc etc, så tycker jag inte att det hör hit.

2008-04-27 @ 01:24:20
URL: http://legoman.blogg.se
Postat av: Emms

du med!

2008-04-27 @ 13:12:18
URL: http://www.hej.blogg.se
Postat av: Amanda

näää va taskigt sagt!! nu blev ja lite ledsen=(

2008-04-27 @ 18:21:01
URL: http://wirrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0