hos psykologen

-hur känns det då när du får höra ord som syftar på din apighet?
-det är ganska jobbigt eftersom det är rätt svårt att dölja... men jag vet ju att jag inte är en apa på riktigt,det är bara som de säger
-hm... jag förstår att det är jobbigt men det finns lösningar för att identifiera problemet, har du hört om spegeln?
-ja jo jag har provat att kolla mig i en sådan men det gav inga resultat
-okej jag tror att jag efter att ha tittat lite noggrannare kan ställa en diagnos nu.
-oj det var snabbt vad lider jag av?
-diagnos: apa. jag är ledsen att behöva meddela att du lider av kronisk apighet
-vaaaaa är det sant?!
-ja man kan ju tycka att du inte skulle bli alltför förvånad och tyvärr finns det inget botemedel, men du ska få visitkortet till en bra stödgrupp

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0