jonas är naken jonas ta på dig en tröja jonas

jag har som genom ett sammanträffande fått reda på att ovälkommna individer har hittat sig in till denna underbara blogg. detta stör mig egentligen inte, men eftersom att ingen har blivit tvingad att kolla på detta forum så, så behöver ni inte känna er särskilt träffade. detta är, iallafall för mig, ett ställe där jag kan få utlopp för min ilska, ha roligt (eftersom att jag trots allt är så sjukt jävla rolig) eller bara skriva om saker som har hänt och som stör mig, som en blogg trots allt är till för (?), och om ni inte gillar detta/känner er träffade eller rentutav sårade(?), så är det bästa och faktiskt enklaste alternativet för er att bara sluta läsa. Tro för all del nu inte att jag ber er att sluta läsa, tvärtom, jag tycker att det är jätteroligt att vi fått fler besökare och att vi med dessa inlägg faktiskt kan uppröra folk, och om ni som sagt "mår dåligt" av det som står, så borde ni sluta läsa, för jag kommer iallfall inte sluta skriva och bloggen kommer absolut inte byta inriktning, utan den kommer som den alltid har gjort, att handla om snedväskor i brunt ormskinn. faktumet att folk i min omgivning tager åt sig av kritiken som står skriven nedan, anser jag bara konstigt och naivt, att ni tror att det handlar om er, då vi faktiskt inte nämner namn (med undantag för inlägget "söt" då somliga namn nämndes, men detta behöver ni inte ta personligt, det hade ju faktiskt kunnat vara så att dessa namn bara är påhittade kodnamn som slumpmässigt stämde in med era.). om ni orkat läsa hit så kan ni ju som känner er träffade och sårade och allt det där fortsätta läsa följande faktorer och försöka att förstå vad jag försöker att få fram med denna meningslösa och förstörande text.
1: Det nämns som sagt inga namn (undantag och misstag som jag redan tagit upp, tänker dock inte ta tillbaka någonting, eftersom att det bara är så jag tycker och bara för att ni stör er på detta kommer jag inte att ändra på mig åsikt. visst, jag kan med heder kvar (hehehehe) medge att det kan ha varit omoraliskt gjort, men då vill jag också påpeka att ingen någonsin nämn min moral, och antagligen då inte heller kommer att göra. och sedan så är det faktiskt så att bloggen var till första början, och är fortfarande ett sätt för mig att kunna kommunicera med min vän, vilket jag har lyckats åstadkomma, och kommer därför att fortsätta med) därför är det, ni som tar åt er som kritiserar er själva, genom att känna er träffade av det som står.
2: vi har här på legoman absolut inte skrivit någon negativt om om denna ormskinnsväska, eftersom att vi faktiskt älskar den. om man läser grundligt står det bara om hur fin, underbar och älskvärd väskan är, och hur mycket den förgyller min dag, så du/ni som tar åt er, gör er själva en tjänst och var inte så vrång.
3: att EN person tar åt sig när det står (positiva?) saker om en väska är absurt, och att någon kan tro att "denna" är den enda som äger en sådanhär väska är bara generande, inbilskt, uppblåst  och inskränkt.
4: faktumet att ett inlägg är skrivet klockan 04.00 på natten är bara godtycklig fakta, som absolut inte är värd att notera. jag skulle helst vela slippa att tänka på det, men jag kan inte sluta grubbla över varför det skulle vara mer patetiskt vid ett klockslag än vid ett annat..

detta var sista inlägget jag tänker ägna personer som stör sig eller känner sig träffade, för jag har nu givit er en mängd olika anledningar och förklaringar, bara för att jag är äro en sådan godhjärtad människa. jag hoppas att ni får en fin valborg och sådär.

PS. NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!!

åh så roligt med kommentarer föresten jag blir helt lyrisk!!!


ni vet att ni älskar mig ( som dom säger borta i staterna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0