överflöd

Tja! jag är tuff, jag är skön. jag är rolig, jag är söt. jag är charmig, jag har vänner. jag festar och jag dricker. jag har en snedväska, jag har ballerinas, jag har en kofta och ett halsband med ett hjärta. jag gillar mode och jag läser elle. jag har en egen blogg där jag skriver om mitt onaturligt intressanta liv och om dagens outfitts, om hur mycket pengar jag lägger ner på latte och shopping i månaden och om min översöta pojkväns underklädespressent rådfrågad av min fader. jag fann min identitet genom facebook, där jag känner att jag kan vara migsjälv, och jag vågar prata och skapa relation med dom jag egentligen aldrig skulle tala med. på facebook kan jag uttrycka mina åsikter och argumentera för rättvisa på så sätt genom att gå med i diverse grupper. tex "jag är en av dom som ogillar socialdemokraterna", "MUF" eller "mot gatuvåld". Med detta känner jag att jag kan göra skillnad. att jag har fått en personlighet, och därmed funnit min (nuvarande) identitet. eller justet, inte att förglömma, personligheten har jag nog inte fått genom facebook trotsallt, eftersom att den förträffligt nog sitter i snedväskan du bär. ( om jag ska berätta mer så har det inte speciellt mycket att göra med hur du bär snedväskan, vilken storlek eller färg den är i etc etc, utan det mest viktiga och som gör att du får en stark och unik personlighet, som sticker ut ur mängden, har oftast att göra med såvida snedväskan du bär äro i ormskinn eller ej. och bara faktumet att du äger en eller flera av dessa underbara kreationer gör att din personlighet blir lite mer värd, speciell och intressantare än den varit utan denna snedväska.)

dagens outfit: ett par neongula buffaloskor, sitter son en smäck över mina vristlösa välskapta ben!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar du din snedväska i brunt ormskinn eller? ;)

2008-04-23 @ 15:17:02
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ja avundsjuk... Då ser vi nog lite olika på det. ;) Och ja, jag KOMMER att gilla min rosa ballerinaskor i pantplast. Jättemycket! Ha en bra dag!

2008-04-24 @ 08:14:33
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Jeanette

Känns nästan som att jag ska ta åt mig med den bruna väskan av ormskinn i plast I LOVE IT!

XOXO

2008-04-24 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0