blandsaft

idag ska jag fika med E. imorgon ska jag fika med S. ska hem till M ikväll, där ska vi dricka cider och träffa mina andra bokstavs vänner. alltså mina alfa bets vänner. anal fabeta alfa bets vänner är vad de är. hur som helst tänkte jag lägga upp en dagens out fitt sen och vi var på tåget och sen madde ba vi tyckte det var kul för sen var det igår fredag och det är helg för helg är skönt fest och party och sprit och cigg och sen jag sov hos älskling sen skulle jag hem. sen på lördag så skulle jag till älskling och han hade mörkt i sitt rum och rosen blad och massa tända ljus och han tyckte vi skulle mysa men sen åt vi mario mackor och sen ringde en anal fabet bokstavs vän jag köpte chanel örhängen och dolce&gabbana sol glas ögon på hö torget det känns ganska rikt men nu har jag miss handlar färdigt det svenska språket så jag ska sluta skri va.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0