ett dilemma i EMD stil

min morsa kom just in i mitt rum. hon fes. i mitt rum. eller jag kanske inte ska kalla det fis. jag kanske ska kalla det för , ja, något riktigt radikalt. jag tänker kalla det för "flippad brakskit" och då överdriver jag inte. det var den värsta fisen jag någonsin hört. och kännt. lukten svider i min näsa och den går inte att få bort (ponera att jag redan är van vid starka och frätande dofter, eftersom att jag är ständigt bunden till min egen kropp). jag vet inte vad jag ska göra. jag håller på att svimma. ska jag gå ut ur mitt rum, kanske åka till söder och dricka en chailatte, eller ska jag vara kvar i mitt rum och genomleva ett evigt lidande som förhoppningsvis resulterar i skoningslös död. jag tror på det andra, eftersom att chai blandat med latte skrämmer mig mer än skoningslös och död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0