gå och dö

Grattis. Det finns mycket att gratta dig för, och jag vill inte förglömma diplomet. Drattis för diplomet onämnbar nr374 (jag tycker att benämningen onämnbar nr374 passar dig bättre än ditt vanliga namn, som jag inte ens anser värt att nämna). Grattis till att du är så skön onämnbar nr374, grattis till att du är full ganska ofta onämnbar nr374, grattis till att du har 20 liter rödvin onämnbar nr374, grattis till att alla tjejer vill ha dig onämnbar nr374, grattis till att du INTE ÄR EN HIPSTER eftersom att du absolut inte är det, för att du inte anser dig bättre än andra. Grattis till att du inte är en hycklare, och grattis till att du inte vill låna min fall out boy tshirt och grattis till att du ägde mig på msn. Grattis till att du är äcklig, grattis till att du är död. Och jag grattar dig framförallt för att du har raggat på ett par ludriga tvillingar, grattis till att du antagligen är död och att rubrikerna som kommer att pryda löpsedlarna när denna såklallat "hemska" och "brutala" dödsnyhet läcker ut kommer att säga "17årig pretto-hycklare dog i traumatiskt blockerande via internet". Grattis. Somsagt så finns det mycket att gratta onämnbar nr374 för, du måste ju vara den mest lyckade människa på denna "jord". Grattis fan, det skålar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0