heil flippbrur

danny är snygg, det är han, jag försöker bara att motså honom. hans utseende, hans charm och hans självinsikt. det får mig hell till mig i byxan, jag kan inte säga annat än att jag ligger här och väntar på dig danny, jag vill kamma ditt hår och spraya hårspray i det. snälla kom (du får tolka det som du vill).
men om man ska tänka på annat än EMD(? försöka duger)

oidentifieradnr1 säger:

vem av dem har najsast ass`?

när jag får den frågan kommer många tankar upp i mitt "huvud". men den som stannar är att jag gillar inte rumpor, dom är till för att man ska skita med dom ingenting annat, och även om du tror och har trott ett tag att dom är till för att fylla ut ettpar urblekta jack & jones jeans så har du fel. helt fel, och jag hoppas att du tänker om BRUDEN.
kom på att det är dock en mening med att bögar har fina rumpor, så att dom kan bli rövknullade av sina pojkvänner, jag vet inte det är ju kanske bra för tjejer som föredrar analsex också, vad vet jag, du kanske är en av dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0