mitt liv som radikalfeminist

hej jag är en kille på 12 vårar som går i skolan och på min fridid ibland så leker jag fast med lego för att jag gillar lego. mina favoriter på legogubbar är starwors för dom är roliga att leka med för att dom är bra och man kan kriga med dom jag tycker att dartwader är bäst för att han har så svart allting och det är bra, för då kan han kriga och han får inga sår men det gör ändå ont fast han dör på slutet av filmen men min legogubbe dör inte för det kan jag välja själv för at det är jag som leker och då är det efter mina regler. fitter.dom snyggaste tjejerna är natacha peyre för hon har störa bröst fast förut gillade jag inte bröst för att det var tjejbacieller men nu görjag det för min pappa säger att jag är bög annars och jag vill ju inte vara det för att det är jag inte så nu gilalr jag bröst för dom är fina runda och mjuka.mm. pattar. natacha ska få laga min mat, jag gilalr mat matenm 'r god när den är varm för den är inte god när den är kall för det tycker jag itne är så gott för att det är det itne jag gilalr mest stekt mat jag gilalr macdonnalds det är alltid gott och man får ketchup på pomfritten det är gott fast inte på dom utan i en skål på sidan. alla är dumma i huvet, jag tycker om skolan en gång så trillade jag i trappan fassst det gjorde inte så ont fast lite ont gjorde det men jag ville gråta fast jag gjorde itne det för då tycker grabbarna att man e färskt och det vill man ju inte vara för det är man ju inte man vill ju var amogen och bra man vill ju itne vara som en banunge för det är jag inte och jag föddes til man.nu kollar jag ut genomo mitt fönster och i fönstret mitt emot står en grabb jag vet inte vad han heter men han ser snel ut jag kanske ska plimga på hans dörr så kan vi cykla och köpa en glass fast om jag spiller glass på tröjan blirr mamma arg och det är inte så roligt för då får jag en fläck på tröjan jag gillar chokladglass en gpng hade jag ont i huvet då åt jag en alvedon fassst det funkade inte för det var för att jag ahde ätit för mycket glass fast det var ändå gott fast det gjorfde ont i huvet men det gör det ibland det är inte mitt fel. jag trpr inte på gud en gång var jag i kyrkan fats jag gilalde inte det för att det var gula påskliljor i  en kruka och gult ör fult. jag får 20 kronor i veckopeng. jag villar att spela dator det är roligt en gång spelade jag wow det var jäteroligt men jag får inte det för mamma för hon säger att barn som spelar blir konstiga i huvidet men det tror inte jag hon tycker at spelmiljön på internetcafeerna är galna. ibland hänger jag och min vän jonne på skillz det är roligt vi dricker jolt ibland gfast å blir jag galn för det är så mycket koffein, jag har downs fast det har jag inte sagt till ngåon, en gång när jag spelade cs döda jag en gubab afasst han trillade på marken och då dog han fasst sen så sköt han mig fasst jag ahde två liv då så jag dog inte just d¨det var tur tycker jag för att jag hade inte så myket pengar. min storebror heter olof, han hängde min i en krok. nu ska jag sova. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0