spjurvik och en flippad jesugrabb på onanerad hallonsaft

asså HEEEEEJ jag kom just hem typ är ganska vad man brukar säga dyngrak. vi typ kröka för jag hade köpt två koskingkokorva vodka, fats jag kunde liksom inte dricka båda för jag pallar typ inte så mycke TYP bah NAAW vem gör det^^ men aja iaf så kröka vi hjärnät hemme hoss isa och det var typ askul för jag spydde lite på hennes matta *fniss* och sen strula jag me mattias fast det är lungt för vi var båda DYNGRAAKAA så vi kommer inte komma ihåg något imorgon iaf. fan asså domhär jeansen skaver i fittan. KNULLA KNULLA<3<3<3  jag är fett kåt. imorgon ska jag och M på date vi ska typ gå på espressohouse för dom har typ fett gott att dricka alltså vaniljlatten är typ WONderBAr typ ubergod. men imorgon så ska vi iallafall möta upp brudarna vid svampen och sälja ticks till sbn typ jag vet inte sen ska jag köpa några fondejsions för att mina är typ sluuut sen måste jag köpa ett brunpuder och en maschara eller vad det heter hihihihi. älskar anna mest, vi har så mpnga minnen!!! kommer du ihåg när vi var i stan och såg en turk och du bara skrek typ "fIIIITTA HEEEJ SKA VII KNULLA" och jag bah men shit vad gör du och sen la du dig ner på marken och ba spotta på en förpackning med torkat renkött alltså det var fan flippat älskarej gumms du oh ja 4lajf vi ska ha FETT kul sommarn 08 typsåhär då kan vi röka fett mycket för att det är såhär typ skönt att röka på sommarn och så kan vi köra moppen på fotbollsplanen allts¨fett kul det ska bli SAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJK allså eller inte för det ska ju bli kul jag skojar ju inte fast ibland gör jag det KNULLA KNULLA<3<3<3 hihi skoja jag är en bajskorv hihihi. älskar dig också lisa vi har också fett mycket minnen kommer du ihåg när jag skulle pissa på dig och du bara klädde ut en gubba så att jag trodde att det var du fast det var det inte och fast jag var typ dyngrak hade druckit fett mkt vodka fan va bakis jag var blev FEETTT BUSTED och mamma tog  min vattenpipa:( men aja jag tjacka en ny sög typ av han jag vet inte vad han heter men han har fett skinnigt ollon hehhe JÄVLA SOSSE. MODERATERNA <3<3<3<3<3 om jag visste vad moderaterna stod för skulle jag gå med i muf för att det är typ fett najs såhär man får typ kröka på mötena champagne hihihi fett kul på nyår brudar hahahahha fett buuusted jag blev av min farsa och han bah shit haru en kondom i näsan och jag bah nej det är snor och han bah eru full och jag bara sket på golvet och visa fittan INGEN SKA NÅGONSIN SÄGA ÅT MIG HUR JAG SKA VARA för ni känner inte mig snacka inte skit om mig för då ska jag knulla era morsor RADIKALT OCH SKONINGSLÖST. men nu så ska jag tvätt amina rosa string för dom är smuuutsiiiiga typ SAJJJK haha men pusspuss kommer va fett bakis imårn hehe<3<3<3<


älskar er brudar och millis pillis fast du är bög så jag älskar dig fast än jag inte kan knulla(<3<3) dig hihi
ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0