djurplågeri och njutning

Alltså jag kan inte riktigt sätta fingret på varför men av någon anledning har jag lite olika klistermärken på min mobil. jag tänkte förklara dessas utseende för att runda av med något helt "random".
  1. objekt: blåglittrig delfin med gulddetaljer. placering: baksidan
  2. objekt: glittrig kanin som ligger i en korg och vaktar påskägg placering: strax ovanför prathålet
  3. objekt: glittrig kanin som står osäkert med förrerna i kors och flinar denna får även högsta modepoäng för den fashionabla lila rosetten som pryder ena örat. placering: till höger på luckan
  4. objekt: glittrig kanin i rosa balettkjol och ett stort fång rosa rosor i famnen långa ögonfransar och förnöjsamt leende. till en början hade även denna kanin två ståndsmässiga öron som STÅNDsmässigt pekade rakt upp. det som sedan inträffade var följande scenario. Jag tittade på kaninen med balettkjolen. den tittar förnöjsamt och överlägset och ser stöddig och allmänt äcklig ut och jag undrar VAD exakt som ger denna kanin rätten att se uppkäftig ut och VAD som gör att den ser så jävla nöjd ut. vad ger glitterkanin nummer 3 rätten att se överlägsen ut? detta resulterade i att översittarkaninen förlorade ett av sina öron. det såg helt opropotionerligt ut och mitt estetiska sinne samt känslan av att kaninen fortfarande hade någon form av gnagar-identitet ledde till att även det andra örat försvann. numera är kaninen öronlös. den ser skallig ut. den ser inte lika kaxig och förnöjsam ut längre. HA! kaninjävel rätt åt dig (placering: känns ganska oviktigt just nu men den är till vänster på luckan iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0