gaskammare

när jag vaknade så började jag att fundera. mina tankar kretsade mest kring cheesburgare och jag funderade över hur mycket det skulle kosta att bygga en vägg som delade av min och min lillebrors rum, av cheesburgare då då. om man nu ska ha en vägg så finns det ju knappast något annat alternativ än cheesburgare tycker jag. kom fram till att det skulle kosta ca 25.000 kr, och då orkade jag inte räkna med att dom nu kostar 12 kr st (inflationen stiger och samhället är påväg ner. skona cheesburgarna!). det kanske är en ganska hög summa, speciellt med tanke på att väggen bara skulle få stå i högst ett par dagar. men jag tycker att det är värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0