gleerups historia om halskedjor

idag när jag åt mat spillde jag kekke på min tischa. lite synd måstejag säa eftersom att jag nu måste gå runt med en tischa som et ser ut att jag blodat ner. en sak jag undrar över är hur man får in spexxiga och coola sker i sina inlägg? jag har själv försökt massa gånger, att spexxa till det och göra det lite extra roligt men det har helt nkelt inte fungerat. hur får man tillexempel till coola hotisontala linjer eller diverse andra saker som räknas som tufft, fränt, hippt och fräckt? måste medge att detta inlägg var totalt meningslöst, vilket jag då känner att jag är ganska nöjd med eftersom att det då platsar bland resten av inläggen (SAJJJJK). nu ska jag iallfall gå och kolla på film. vet inte riktigt vlket jag ska välja mellan "harry potter och den flammande halskedjan" eller "sagan om de två halskedjorna" BESLUTSÅNGEST_AAAAAAH!@!!!! men måste tipsa om att du är sugen på action och fantasy på hög nivå så ska du välj någon av dessa två filmer, de händer så jävla mycket och du får se allt från guldiga halkedjo till helskedjor i nickel (lite spännande att se sagan om de två halskedjorna, då gandalf visar sig vara nickel alergiker och eftersom att han fått en fejkad halskedja som han trodde sig vara guld men som var nickel få han en massa läskiga utslag runt halsen och nacken!!! tar nog den, är sugen på halskedj action idag!!)

på slutet tänkte jag nu då flasha med det enda jag kan, nämligen genomstruken text! XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO!!!!

tack för det vänner och beundrare, halskedjor och tischor. hoppas att ni får en bättre kväll än vad jag får för att jag kan lova att den kommer att suga då jag blivit hemtvingad till en dvärg som ska bjuda mig på vin!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0