jojos hår ser ut som en uttorkad fotbollsplan

jo tjenare. jag kom just att tänka på en sak som har med syndrom att göra. vad är meningen för en doktor att upptäcka ett slags syndrom, som tex downs? det finns ju i vilket fall inget botemedel så vitt jag vet (har iallfall inte fått någon utskrift pga mitt syndrom) och den enda biverkningen av detta är att den genialiska personen som upptäckte detta fenomen får ett galet syndrom uppkallat efter sitt namn, ta till exempel john langdom down, som fann (uppfann, hoppas han fick patent) det unika syndromet downs. det enda han har fått ut av det är att hans namn och han själv alltid kommer att acossieras med downs (har dock redan tagit upp detta för ett tag sedan men kan inte släppa detta) och som en syndromisk person. aja grattis igen iallfall mig käre vän!

nu ska jag äta spagetti som jag och snubbarna har kokat ihop. tack på förhand heiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0