madefeir

*Att man säger att man kan sova hos någon och sedan ändra sig. speciellt när de två faktorerna att det är jag som blir lurad på att bara nattgäst och att aset som ändrar sig inte kan höra av sig gör inte det hela bättre. istället är det jag som får höra av mig en liten stund innan, "är det fortfarande lungt (eller lunch som man kan andvända i vissa tuffare samanhang) att jag sover hos dig" och få ett "nej jag kan inte är hemma hos en vän som jag vert med varje dag och varje natt denhär sommaren". Det är enligt mig asigt. Men du kanske ville att jag skulle stå utanför dig på kvällen, redo med täcke, kudde, två pizzor som jag så kärleksfullt och ödmjukt (dj humble) bakat och iförd en nattmössa som på ett abstrakt med vackert och unikt sätt föreställer en besviken men ändå vacker och fluffig babyblå enhörning och säga "TJEEEENA" och få som svar "nej tyvär hon är inte hemma kom tillbaka en annan gång" och lunka hem ensam med tillbehören och nattmössan i högsta hugg helt ensam. Detta tycker jag är fy skam och sådant beteende borde utrotas och brännas på ett liten bål!!

det enda som gjort mig glad idag var då jag fick slänga ur mig en komentar till tjejen med två snedväskor. det lyste upp min dag och jag kände mig så lyckad och att jag verkligen ägde det lilla aset då hon gick förbi med sina underbara två snedväskor (anade att en av dem var i ORMSKINN!!!) och jag fick ropa efter henne att "du måste vara så himla speciell och cool som har två snedväskor, lite bättre än alla andra. grattis. mode". (jag var förstås inte ensam och det var hon, annars hade jag ju aldrig vågat gör något sådant tabu-belagt. att hon sedan möte upp en kompis och att jag gömde mig i en buske för att jag var rädd att dom skulle ge mig ludna blickar hör inte alls hit)

över och ut, som dom säger borta i staterna

ps. de blekas årsmöte hålls på görgatan 7 den 9de augusti

XOXOXOOXOXOXOXOOXOXOXOOXOXOXOXOOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0