outfit

hejsan alla trogna läsare. jag har inte bloggat på ett tag, kan ha något att göra med att jag varit upptagen med att leka med basti och testa olika nyanser av rouge. men nu då jag hittat min färgskala till rouget och basti gick mot ett drastiskt öde och avled efter en lek så känner jag att jag nu har tid. På senare tid har det kommit fram många till mig och frågat mig en massa viktiga saker, och därför tänkte jag nu lära ut en av dessa genom en guide till hur ni blir lika festliga som jag öro.

Steg 10 kusr i hur man Rockar en Tischa:


1.hitta en cool tisha du kan rocka.

2.ha en garderob med tillhörande strålkastare där din tischa kan hänga då du inte rockar den

3.aldrig låda din tischa hänga i garderoben eftersom att du mestadels rockar den

4.rocka tischan

några andra tips är att du inte tvättar tischan, då skulle det festliga kunna försvinna och tischan är trotsallt inte densamma utan svettdoft (om du ska tvätta den så kan det hända att du inte kan ha på dig den en dag, vilket gör att du blir identitetslös utan tischan, och det kan vara ganska så jobbigt). En sak som passar till tischan är halskedjor, gärna galvaniserade. halskedjor passar dock till allt men en tischa och en halskedja blir den perfekta kombinationen. Ett tips på en bra tischa är en med diverse roling stones tryck på.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0