aids

påskharen existerar inte. påskharen ska vara en snäll lurvig hare som delar utt ägg till söta barn som jag. jag har inte fått något ägg, därför kan jag dra slutsatsen att detta lurviga och gosiga mys fenomen har försvunnit. han kanske har utvecklats till ett påsk-svin eller ett påsk-as, men en sak är säker, att den påsken jag inte skulle få ett ägg med godis i, då har påskharen slutat att existera. äckel äckel hare, kanske har fullt upp att räkna sina bruna snedväskor i ormskinn, vilket dock är ganska viktigt, men att ge mig ett ägg är också viktigt. men ägg är ute, nu kanske han/hon ska börja dela ut snedväskor i ormskinn med påskgodis i. eller nej, dom sneda ormskinnsväskorna borde kanske få en helt egen högtid, det skulle vara underbart.

nu blev detta inlägg oerhört osammanhängande och flummigt, men det var bara för att jag blev helt till mig (rentutav lite upphetsad:$) vid tanke på att dom sneda ormskinnsväskorna skulle få en egen högtid.

over and out, som dom säger borta i staterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0