BAAAAAAAAAH

Seriositetsfaktorn i denna blogg är nu nära bristningsgränsen och jag undrar varför vi sakta tappar inspirationen till att göra livet till någonting roligt? för inte länge sedan, då jag var ung och dum och hittills inte visste någonting om livets utmaningar, skådar jag en tid då moppehandskar i läder, hamstrar iklädda läderhotpants, babysim klädsel: frack, hjälporganisation till de som ej klarar av att märka sina pingvinstänger själv etc etc var vardagen. (okej det var ungefär en vecka sedan)

för att utmana denna tråkiga vardag har jag en lista på olika tävlingar man kan utföra:
- Kräkätartävling. Garanterad succe och snabbt fintjänade pengar. Såhär gör du: Bjud in ett gäng vänner (fiender?) ca 10 st. Du bjuder på kryddig chili con carne och samtidigt ser du till att alla åker på en kraftig matförgiftning. Alla kräks sedan i en hink. Den som kan äta mest vinner 1.000.000 svenska riksdaler
- Cigarrätartävling. Ett annat sätt att må mindre bra är att helt enkelt ställa fram en stor skål med cubanska cigarrer istället för chips/popcorn på nästa lilla sammankomst. Bara att mumsa på!
- Clownklamydiatävlingen. Denna något annorlunda tävling går till såhär: du och dina vänner drar till närmaste cirkus eller vart du nu väljer att leta, ni har alla sex med så många clowner som möjligt och den som först kan testa sig positiv för klamydia får välja en valfri person i gruppen som måste bära prickiga kalasbyxor resten av året.

uppdaterar senare om jag kommer på fler! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0