blond yngling gästbloggar

Hej. jag är en blond yngling på 18 sommrar som har en fetish för hamstrar, läder och barncyklar, men föredrar förstås kombinationer till detta, som tex barncyklar i hamster-läder, läderhamstrar och såklart hamstrar iklädda lädervästar och läderhotpants, samt tillhörande läderhalsband med ett snäckspänne, som cyklar omkring på en barncykel, men man ska ju inte begära förmycket, man får nöja sig med det lilla fina. mina intressen är cricket, fixa frillan och moppen (jag älskar att glassa med moppen på fotbollsplanen på sommrarna, gasa och göra rökmoln.). Du känner igen mig på min galna frilla, min bruna snedväska i ormskinn (kan man ha anlag för bruna snedväskor i ormskinn?) och min lena rumpa. om just DU tycker att jag låter intressant, hör då av dig till blond_yngling_tokio_hotel_lader_handskar_chilla_fest_ryss_farbror_ger_tar_stek@

ses i rågsved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0