kines-downs-barn

igår på väg hem från gymnastikpåse-shoppen i rågsved så såg jag ett kinesdownsbarn, det var onekligen lite roligt och förgyllde min dag en smula, eftersom att det inte är många som har turen att se just kines-downs-barn traska om kring i abrahamsberg och tigga efter ett skrivbort till sitt rum sammtidigt som drägglet sipprar som ett vattenfall ner från dess downsiga mun. jag blir lycklig som ett litet barn bara jag tänker på det! nu kanske inte någon riktigt vet vad benämningen kines-downs-barn innebär, så jag får väl vara hygglig och förklara.

Kineser kallas befolkningen i kina, och befolkningen i kina är taniga små gula jävlar som pratar ett helt stört språk, och personligeheten, som garanterat speglats i den störda personligheten, är alltså också störd. Störd, alltså dum i huvudet.(fitter). Ett downs är en "människa" som lider av downs syndrom, med andra ord mongolid eller mongoloid, en slags utvecklingsstörning, alltså bara helt skum och galen, chillar som FAN, och ganska dum i huvudet bara. Ett barn är också en slags männsika, dock lite mindre i storleken, lite minre värd och lite dummare i huvudet. Ett kines-downs-barn är alltså en galen blandning av dummhuvuden, olika sorters dummhuvuden, som förts ihop i en av världens säkert mest flippchillande blandning.

grattis föresten till den brittiske doktorn john langdon down, som upptäkte denna storartade sjukdom kallad downs syndrom och fick denna uppkallad efter sitt namn, kul att ens namn föralltid ska associeras med mongolider. grattis. det får en att vilja bli doktor och plugga naturvetenskap i flera år, det har inspererat mig. tack. och grattis.

ni vet att ni älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0