men lär er OSA förihelvete

knullade jävla kuk hemsida

förlåt för dålig upptadering, jag medger att man efter detta förtjänar spöstraff och kräkätning, men ta det lungt nu, jag har en bra usräkt som både infattar sneda ormskinnsväskor och vita skåp-bilar, och nu när jag har förklarat detta, antager jag med den värdigheten jag har att ni förlåter mig, men ibland händer vissa jobbiga saker som man inte väntat sig. tex att man klipper av hår på någoon som man inte alls tänkt klippa av hår på, men jag måste medge att det kan vara kul, och man gör ju allt för att göra livet roligare och intressantare, även om det blir på ett annorlunda och radikalt sätt, och att man efter det ibland klassas som sjuk, jag kanske har en extra kromosom 21?

nej, så är det inte, jag ville bara förgylla stunden på ett kreativt och anorlunda sätt. varför kommer det fram främmande män och frågar om man jobbar i sverige "ja jag pendlar mellan ryssland och sverige varje morgon jag ska till jobbet", jävla dummhuvud. det hela blir inte bättre av att samma man 10 minuter senare kommer fram och frågar samma fråga igen. JA FÖR PÅ 10 MINUTER HANN JAG ÅKA TILL ETT ANNAT LAND OCH SKAFFA ETT JOBB. snälla lilla man, du ska dö, förstår du det. jag ber om ursäkt för detta, som kan klassas som ett hot, men det är det inte. det är bara fakta, för jag ska döda dig, kanske plåga dig lite också, vi får se hur det blir. <2korttåg<3, för man orkar ju springa på halva jävla perongen när det kommer ett tåghelvete.fitter.Förlåt till alla som blev trackade i lördags, försökte faktiskt bara vara snäll. Jag menar vem vill INTE ha en cross, med att par tillhörande moppehandskar i läder. nu ska jag kränka på mig min bruna-sneda-ormskinns-väska och hoppa in i närmaste vita skåpbil jag kan hitta så  får vi se vad som händer näst.

ni vet att ni hatar mig<3ogorgo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0