moppehandskar(äkta läder)

ett snärtigt åtsmidande sexigt fodral passar ganska bra till skinnjacka har jag hört. lokaltidningen nästa? antagligen inte. varför skriver medierna om ointressanta saker som ond bråd död, sexuella övergrepp och politik när det finns mycket viktigare saker som folk faktiskt bryr sig om, som tex käcka fodral eller bruna snedväskor i ormskinn? för att komma till saken och min mening med det hela, jag tycker att det ska skrivas mer om sådant som folk faktiskt bryr sig om, jag menar vem bryr sig om tex miljön nu förtiden? när det finns så grymt mycket viktigare saker, som att veta vad sveriges största bloggare andvänder för fotsalva eller vart dom köper sitt löshår. miljön, politik och brott är bah så förra året, hallå lever ni på stenåldern eller?!

ironi på ironi, för är det inte så att på senaste tiden har grisaktiga ansikten som kan tillhöra allt från blondinbella till kissie (för kissie acossierar man ju ganska lätt till namnet alexandra) "prytt" frammsidorna till våra morgontdningar? eller är det bara jag som inte kan släppa dessa underbara, undesköna, underbarn ur mina tankar utan ser dom vart jag än vänder min blick, Ja så måste det vara, FÖR INTE FAN kan tidningarna vara så dumma att att dom framkallar kräkningar på tunnelbanan när man stirrar rakt in i ett par mini-downs-äckel-ögon som förmodligen tillhör "någon-av-de-stora-bloggerskorna"?

och detta säger jag förstås inte i ren avsky och hat, utan bara för att jag är avundsjuk och vill också lida av allt från grav dyslexi till bara vanlig idioti och brist på hjärnceller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0