mord i mina tankar.

om vi någon dag i skolan får ett projekt om hur vi skulle vela göra världen bättre skulle mitt heta "döda-blondinbella". den tjejen gör mig så frustrerad, och det som frustrerar mig mest är att hon tjänar pengar på det. HON tjänar pengar på att JAG sitter hemma hos mig bakom MIN dator och hånar henne, hon lider ingenting av det utan hon tjänar på det! jag tror att det är fler som känner som jag, som läser för att man blir arg, för att man hånar, och därför ska jag starta en fond, en salgs motståndsrörelse, och vi ska kalla oss "döda-bloggarna" med blondinbella som vårt första mål (näst efter kommer kisse). vi ska demonstrera, men för det första bojkotta hennes blogg, så ska vi se hur hon klarar sig. 

man måste göra någonting åt landets största plågoande, innan det är försent, hon ska förfan inte ha det så jävla bra och tjäna pengar på att vi hatar henne, att vi skrattar åt henne, att vi drömmer om att vi pissar på henne, att vi vaknar kallsvettiga på natten av att vi drömt om henne, och vi spyr på tunnelbanan när vi ses hennes grisiga ansikte "pryda" frammsidan av metrotidningen.  men vi ska inte döda henne, vi ska plåga henne, tortera henne och förgöra henne, vi ska ta ifrån henne allt hon äger och älskar, vi ska låta henne lida in till det sista innan vi styckar henne och skickar hennes sargade kropsdelar till fredrik reinfelt(skriver inte med små bokstäver för att jag har problem med grammatiken, utan för att jag inte anser "namnet" "fredrik reinfelt" vara värd två stora bokstäver). jag anser nu att vi tillsammans kan genomföra en förändring, genom att bojkotta hennes blogg. att vi skulle kunna göra sverige till ett harmoniskt paradis värt att leva i, (någonting som föresten anton abele aldrig skulle kunna lyckas med) genom att bara sluta läsa denna totalt oviktiga och ointressanta, rentutav tråkiga blogg, som bara är till för att provecera. SÅ snälla, stilla vår hunger, jag vill se hård, kall och skoningslös död.
:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0