nattetankar och danska mardrömmsmissionen

fyfan. världen förändras så mycket att jag bli mörkrädd. låt oss kalla henne "feta josefina" trots att det inte är hennes namn, det är bara feta som är det rätta. feta"josefina" är inte fet längre och dom bruna ormskinnsväskorna har börjat minska i antal. men tillbaka till feta-"josefina". hon har haft denna identitet mot sin vilja enda sedan 6års, och nu är hon helt plötsligt inte fet längre. babyhullet och den allmänna fettman har spårlöst försvunnit och jag vet varken var, när eller hur detta kunnat hända utan att jag lagt märke till det. men det värsta är iallafall att hon nu inte längre har något namn eller identitet, jag har varit så bombsäker på att det skulle stå feta "josefina" på hennes legetimation och hennes körkort, kanske också på henne brevlåda och efter flera år som feta "josefina" kan man inte bara gå tillbaka till ett vanligt namn utan förvarning, så vad ska hon nu heta.. man bli rädd bara man tänker på det och därför ska jag sluta i detta ögonblick. men om du får reda på eller ser vart nuvarande jag-som-en-gång-hade-en-identitet-men-den-har-nu-försvunnit-med-min-fettma-"josefinas" fett har tagit vägen, hör gärna av dig, kommer annars att sakna detta fetto som funnits med mig sedan barnsben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0