ops i did it again

nu skrivier jag inte detta inlägg för att skryta, utan för att vara trevlig och tillmötesgående. vi har ju somsagt på legomans redaktion fått ganska många kommentarer och mail, efterosm att vi har så många läsare och vi är några av sveriges unga, förmögna, största , bästa bloggare, och inte är som andra tonåringar. och när jag läste igenom domhär kommentarerna, fick jag en där frågan löd "vad handlar eran blogg om egentligen", detta gjorde mig riktigt upprörd och jag tappade hakan (bokstavligen), men du ska iallafall få svar på denna fråga, och svaret är inte komplicerat eller svårt, och om man läser denna blogg ordentligt och genomgående så är det ganska enkelt att förstå att denna blogg till ca 80% går ut på ett fenomen såkallat "bruna snedväskor i ormskinn". svårare än så var det inte och jag hoppas att nu när du vet vad detta går ut på kan njuta/lida med och koncentrera dig på läsningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0