pinigt:(:(

jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag lovar att det aldrig ska hända igen, såg nu nämligen att jag i tidigare inlägg (blåbärssaft) skrivit att "kissie" hade köpt två toppar, upptäckte jag några minuter senare att detta var helt fel och oh så opassande och pinsamt, när jag till min förfäran såg att det inte var toppar utan fodral kissiemissen hade köpt. detta VAR inte roligt att få reda på, har nog aldrig gjort bort mig så mycket som nu, skämms som en skållad bäver en augustinatt, och ni som inte vet hur det känns ska jag förklara för det att det är inte INTE roligt. möjliga relaterade anledningar till detta förfärligt pimsamma misstag kan vara
1.jag har dyslexi, kunde inte läsa att det stod fodral, utan trodde att det stod toppar. bokstäverna blir som en nedrans soppa när jag ser på dom och därför kan det bli sådana radikala fel.
2.jag hade en brun handsnidad snedväska av ormskinn framför ögonen när jag läste detta om fodralen (topparna?), vilket gjorde att jag varken kunde se eller ta ögonen från något annat än dessa vackra kreationer, även om det handlade om något så otroligt intressant och tillfredställande som fodral. (världsfreden nästa?)
3.jag var fullt upptagen med att ta spöstraffen jag dömts till efter dålig uppdatering?
4.jag är totalt ointresserad och bryr mig inte om det gråa/svarta kissieissen har på dig är ett fodral eller en topp?
5.jag drack vaniljlatte med massa massa gott socker (<3latte<3)

men alla kan somsagt göra misstag, men jag lovar att det inte ska hända igen, jag lider och kväljer och vet inte om jag kommer att kunna sova, men jag får ta mitt straff, och jag lovar, detta ska INTE under några omständigheter upprepas, hur många bruna handsnidade snedväskor i ormskinn jag än har i mina "ögon".

jag hopppas att jag kan bli förlåten.

skämmiga hälsningar ,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0