så ser dagen ut från en gås över sverige. selma lagerlöf 1858-1940

usch va finn. jag som alltid har trott att radioprogrammet "ekot" alltid har varit ett ekokologiskt program blev nu riktigt besviken när jag hörde att så är inte fallet. nu tänker jag aldrig med lyssna på det programmet eftersom att jag gör inte sånt. jag har köpt ett par nya glasögon, dom är stora med svarta bågar. behöver dock inte glasögon så beställde ett par utan styrka, måste säga att jag anser dom vara riktigt deck tillsammans med rött läppstift, en snygg second-hand jacka, stuprör från cheap-monday, stor t-thirt, stor stickad halsduk, ett par snygga secont-hand skor och såklar en en brun snedväska i ormskinn! där känner jag att jag har haffat den personliga stilen. ska gå till götgatan och dricka chailatte med uffe och benny , sen så ska vi gå och bada i fontänen på karlaplan. hejdå.
<3folkpop<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0