skinnpaj

Är det bara jag som tycker att det vore jätteroligt om Sverige blev en strikt jättekommunistisk stenhård diktatur? Nu kanske det stadiga antalet läsare tror att detta är något slags ironi, men nej, jag tänkte faktiskt vara helt seriös. Med denna förvandling skulle jag bara ha ett enda mål, att se en äkta hjälte á la castro eller guevara etc länsa blondinbellas konto (som måste vara mycket mycket fullt, jag ser inte alls det konstiga i att tjäna miljontals kronor på att blogga om MUF och fest och läppglans, självklart är det en bra produktplacering att visa sina grejer på världens mest pseudomogna och kvasiintellektuella megafjortis). och när kontot är tömt ska de klösa de sista blänkande slantarna ur hennes händer och sedan tvinga henne att se på när hennes totalt oförtjänade intjänade pengar delas ut till leif, bengt och lars och alla andra ARBETSLÖSA som hennes ståndsmässiga parti muf ser ner på som SJÄLVKLART lämnar sin bänk och traskar bort till systemet för att SUPA bort hennes pengar. Förutom att delas ut till slumpmässiga privatpersoner som itne lyckats lika bra i den glamourösa bloggvärlden och kan skapa ett företag, typ Brunettåke AB, skall pengarna göra nytta i ett fint demokratiskt land som sverige. Satsa på sjukvård och utbildning, inga klyschor här inte! (naturligtvis skall en razzia göras mot alla tänkbara garderober innehållande bruna snedväskor i ormskinn, dessa skall sedan pantsättas och användas till en rekordstor cannabisimport)

hejdå, som man säger borta i staterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0