acopalyptys(eller så)

Jo hejsan som svar på detta, som jag dock redan jag tycker att du har fått efter den rentutav vilda diskussion vi just haft om kvinnans könsorgan, är att fittor är sjukt äckliga. Och slemhinnor är förövrigt världens äckligaste ord, jag får kväljningar bara jag hör det och jag måste säga att jag nu ligger och kvider i tanke på en sådan. Jag ska inte gå in på detaljer, eftersom att jag inte vill må sämre än vad jag redan gör. Iallafall håller jag definitivt med om att kukar är softa, det är nästan som en liten snabel. En fråga nu, är det bara jag eller har jag blivit besatt av elefanter? Vad jag än tänker på så kommer ämnet urtidselefant, snabel, missbildad elefantunge eller annat inom elefantämnet upp i min skalle. Är det konstigt eller är det bara en fas (brun snedväska i ormskinn)?

Måste också få ett svar i ämnet hur det går med kollagen, ska bli enormt spännande att se dom när dom är klara, hoppas att dom snart är klara också för snart ska ju det nya projektet "före och efter 13 åringen förlorade sin oskuld", intervjuer med sex-offer och vänner till dessa. Detta projekt kommer förmodligen att bli mycket intressant och jag kan knappt bärga mig tills vi kan börja arbeta med det.


Med vänlig hälsning en sprallig Arno Cost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0