adahow

Idag är en stor dag i mitt liv. Förmodligen den största faktiskt. Jag tror att denna dag är större en den dagen då jag föddes, vilket faktiskt var en ganska viktig dag för just mitt liv, men denna är iallfall viktigare. Oh jag är alldeles uppspelt, det är nämerligen så att man kan ha direkt-chatt med EMD ikväll (sidan nämner jag inte pga att jag inte vill att alla ni läsare ska fråga före,,,) nu tappade jag bort mig ett slag. Iallfall så kan man chatta med självaste EMD, och för er som inte vet vilka det är är det idol-hunk-snygg-killarna från tv4as idol program. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken fråga jag ska ställa, men jag funderar på något i stil med "har du fått en 6m kuk uppkörd i röven någon gång så att den kommer ut genom munnen. Isåfall, hur kändes det? Är det någonting man borde prova på? Ska man testa det med någon vuxen i närheten" etc etc. (anledningen till att jag ska fråga detta har absolut inte att göra med att jag är omogen och äcklig, utan för att jag har gått runt och reflekterat över detta ett tag och inte kommit fram till någon slutsats och därför vill testa någon med lite bredare kunnskaper och mer erfarenhet än vad jag har. Och anledningen till att jag reflekterat över detta ett tag är ju inte att jag är äcklig, autistisk och har grava psykiska störningar. Nejnej)


kom bara att tänka på en annan sak också och det var att stavningsrättaren eller vad fan det är i word föreslår "aidsfall" istället för "isåfall" , känner datorn på sig att det är jag som skriver eller är det bara en slump? Värt att tänka på iallfall.


over and out (hehe;);))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0