aj lajk ju soft

Åh jag kan inte undgå att tro att det förra inlägget var tillägnat mig (eller dock kan jag inte vara riktigt säker, du kanske har fått minst ett dussin prettobrillor med shadade glas bara idag?), det var väldigt fint och snällt sagt och jag tycker inte att det är något negativt att bara äta, visst man kanske blir lite rultig, men tänk såhär att då blir man mjukare och kan faktsikt lägga sig ner och sova vart man vill om man är trött, och man behöver då ingen madrass för fettet är så tjockt och det blir mjukt iallfall (förlåt om det blev lite gelet och osammanhängade där i slutet, blev bara så uppspelt i tanke på att ligga och sova på diverse hårda ställen utan att känna att det är hårt!!!)!!


Dagens Händer: Gudfruktiga


Kommentarer
Postat av: Lina

Svara gärna på mina frågor till er läsare som finns längst ner i det senaste publicerade inlägget, :).

2008-05-06 @ 23:08:11
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0