annahlala

Åh jag älskade höjdhoppet. Det var riktigt träning, äkta kärlek. Nej nu pratar jag bara på. Vad vet jag om klärlek egenligen? Den enda riktigt kärlek som jag någonsin fått uppleva (förutom djurporr), som visserligen var riktigt stark, var den till den bruna snedväskan i ormskinn. Denna dog dock ut när jag fick ett hum om att ormskinn=plast.. nu när jag iallfall är inne på spåret kärlek kan jag ju berätta om hur jag ser på detta, så kan vi se om min vän sedan håller med mig eller inte. Det finns dock flera sätt att visa sin kärlek på. Förjande är några exempel som jag av erfarenhet själv har andvänt mig av.

  1. äkta kärlek är en bokstav och ett hjärta på msn.

  2. Kärlek är en PA press, en lång och aningens osammanhängande presentation "@" där det står om allt från minnen på stan och galna nätter i lilla alby.

  3. Kärlek är ett 2 minuters strul på elverket, sbn eller annat liknande inneställen.


Och kom ihåg att jag talar av erfarenhet, och om du verkligen gillar någon och vill visa det så funkar dethär alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0