arga tanten

ja hejsan. jag sitter här nu, är oerhört arg och frustrerad, och jag har helt tappat inspirationen till att göra något roligt.
bakomliggande orsaker till att jag känner såhär är följande faktorer:
1. Det ligger två mongolider i min säng och jag vill inte något hellre än att dom bara går här ifrån. nu kanske detta kan anses elakt och falskt av er läsare, att jag bjuder hem två vänner och sedan när dom är här så vill jag absolut inget hellre än att dom bar försvinner härifrån. jag har till och med försökt att vara så otrevlig mot dem som möjligt, tex erbjudit dem att sova på golvet eftersom att jag inte ville att dom skulle skita ner in säng. detta fungerade förstås inte, utan dom trodde att detta var något slags skämt (vet inte hur dom skämtar i sina familjer, men så skämtar iallfall inte jag och om jag säger att dom ska sova på golvet ska dom fanimej göra det också.) vilket bara ledde till äckligt fnitter. men förlåt tjejer, faktum är att jag egentligen inte har något emot er personligen (bara lite kanske) utan jag är faktiskt mot mänskligt sällskap överhuvud taget då jag har det, blir bara irriterad, och det värsta är om ni rör mig, för jag verkligen avskyr fysisk kontakt.
2. det här med datorn. när jag trycker ner knapp jävlarna så fungerar det inte. jag trycker stenhårt på dom MEN DET FUNGERAR INTE IALLFALL. detta är nog det som gör mig mest arg, eftersom att det känns som att datorn hånar mig, den vet att jag inte är på humör för skoj, den känner på sig att jag inte vill annat än att döda, stycka, tortera etc etc, därför vill den göra mig ännu mer upprörd då jag försöker att skriva ner hur upprörd jag är. Det är jobbigt, ska jag säga. Jag försöker att hålla mig lugn, men känner att jag är på bristningsgränsen och snart ryker datorn ut genom fönstret.
3.Noa, urtidselefanter är så jordens begynnelse. Om du vill hänga med i svängarna, läs klangs blogg, man kan bara inte gå runt och se ut som du gör. På ren svenska; du är så jävla ful!
4.jag är så sjukt jävla arg att jag hade kommit överens med min vän om att inatt, just denna natt skulle vi kommunicera med varandra via bloggen. Det är inte mycket jag ber om, vet inte om jag ska ta detta som en personlig diss, men det gör jag vilket fall. Om det inte varit för dig hade jag inte behövt kommunicera med mig själv över hur otroligt arg jag är, utan då hade jag förmodligen haft med mig en lika arg sådan.
5.Att denna blogg, all dess prakt, har nu blivit så sjukt-jävla-tråkig. Vad hände med de roliga inläggen och vart har all insperation tagit vägen (antar att det har något att göra med ormskinn=plast. TACK TACK! Tack för att du förstörde).
6. det är så mycket mycket mer som jag är arg över för tillfället, men jag kan inte komma på vad det är och det gör mig omöjligtvis ännu argare


har det hänt något roligt idag då? Nej det har det absolut inte gjort. Jo föresten, jag fick en signerad amy diamond skiva gratis. Det hade dock varit mycker roligare om den varit signerad till mig och inte till någon under namnet "sandra".

avlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0