avlid

  • Vad gör du?

  • Är arg.

  • Varför

  • http://www.legoman.blogg.se/, orkar inte skriva, det står där


    senare


  • Läste du eller

  • Nej det var så mycket :P:P:P

  • kan du läsa?

  • Ja

  • grattis.



DETTA GÖR MIG ÄNNU ARGARE OCH ÄR NU RIKTIGT NÄRA BRISTNINGSGRÄNSEN.


För att sammanfatta till alla er som är så dumma i huvudet att ni inte orkar läsa, jag är arg för att nI är äckliga och dumma i huvudet och för att ni inte orkar läsa.

Jag hoppas att du lyckades karva igenom dig det här, för själv dårå, om jag i min egen blogg får uttrycka min egen lilla jävla åsikt,SÅ TYCKER JAG INTE ATT DET VAR SÄRSKILLT LÅNGT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag tror definitivt inte att alla som trycker ner folk är avundsjuka eller osäkra. Det finns de personer som gör det bara för att de är jobbiga och äckliga helt enkelt. Däremot VET jag att många personer som är osäkra och har dåligt självförtroende har lätt för att trycka ner andra för att de ska känna att de "flyttas högre upp!" Hoppas att du fått svar på din fråga!

2008-05-03 @ 11:07:04
Postat av: Malin

Nej, jag tror definitivt inte att alla som trycker ner folk är avundsjuka eller osäkra. Det finns de personer som gör det bara för att de är jobbiga och äckliga helt enkelt. Däremot VET jag att många personer som är osäkra och har dåligt självförtroende har lätt för att trycka ner andra för att de ska känna att de "flyttas högre upp!" Hoppas att du fått svar på din fråga!

2008-05-03 @ 11:07:43
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Malin

DESSUTOM blir jag själv inte nedtryckt eller trakasserad. Däremot vet jag själv människor som blir det.

2008-05-03 @ 11:09:06
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0