bertoollld

För en gångs skull måste jag tillstå att jag inte riktigt håller med dig på vissa av punkterna du nämner. Visst, det skulle ju vara sjukt soft med tex. Ett öga, och vem vill inte kunna äta mera (för det behövs ju)? Iallfall tänkte jag en hel del på detdär med att det skulle vara mer ekonomiskt, med tanke på ex. Smink. Där tycker jag, med min åsikt att du har helt fel. Och nu talar av erfarenhet, och med två munnat skulle man behöva förbruka mins ett rött läppstift om dagen, vilket inte skulle vara speciellt ekonomiskt (pratar somsagt av erfarenhet eftersom att jag själv andvänder ca ett läppstift om dagen, och om en normal person med normal förbrukning av detta underbara läppstifts fenomen skulle ha två munnar skulle man behöva minst ett). Man måste också tänka på att dom dagar man har gymnastik måste man ha extra läppstift också, fotboll eller höjdhopp blir inte detsamma utan rött läppstift. Jag tror faktsikt att när du läser detta och tänker igenom vad du senaste skrivit, ändrar dig och håller med mig!


heihei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0