BÖNAN

Åh nej jag hade inte ens läst om dannys sjuka. Min dag som var så perfekt har nu gått i spillror och jag vet inte kom det kommer att gå över innan denna konsert kommer att utföras. Jag som just hade hämtat mig efter depressionen orsakadav tokihotel-bills halsmandelskada, och nu kommer detta som praktsikt taget nästan är ännu värre!? Vart är världen påväg egentligen kan vi itne lägga ner lite mindre pengar på skatt som går åt dom sjuka som skulle dö utan våran hjälp, och pengar som går till att stadga ett samhälle som vi och våra barn och barnbarn och barnbarns barn osv osv ska leva i och lägge ner pengar på lite viktigare saker istället som tex att hjälpa kändisar såsom danny och bill när dom faktsikt BEHÖVER VÅRAN HJÄLP?!?! vart är samhället påväg egentligen?! Aja iallafall där fick ni läsare och min kära kollega nys om min upprördhet efter denna bisarra nyhet.

Aja iallafall, kom just på att jag hatar bönor väldigt väldigt mycket eftersom att det är äckel äckel! Men trots detta så envisas jag med att äta dessa äckel äckel bönor? Jag tänker efter och ställer mig själv frågan "varför äter du dessa bönor". För kommer jag inte på någonting, tänker att jag kanske vill leva nyttigt och äta lite bönor, lite gas om dagen är bra för magen eller att jag kanske tycker att det är någon renlevnadsstandard. Men eftersom att jag varken bryr mig om vad jag äter och eftersom att jag redan fiser ganska mycket dagligen så kan det inte vara pga någon av dessa orskaker. Därför kom jag på det slutgiltiga och ända rätta med denna fråga, och jag får faktsikt det som slutligt sver på varje fråga jag ställer mig själv (vilket är ganska så många). Svaret lyder: "det kanske är mode."


nu måste jag erkänna att detta inlägg blev ganska osammanhängande och analfabetiskt, men jag måste då också skylla på danny och nyheten med hans hälsa. Hoppas att du måt bättre sedan babe;) juste måste också hälsa min påminna min kära kollega att lämna lite bertold kvar till mig också (skulle vara GANSKA så egoistiskt om hon tog hela godbiten för sig själv!)


puss slash hananan i flaggstången

MIN FOT HAR SOMNAT OCH DEN KILLAR OCH STICKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0