brevvän sökes

Jag har en hel del inspiration som skulle kunna ta uttryck i diverse fräna, tuffa, flashiga, söta kollage. såklart står näs-kollaget först på tur, men faktumet att det endast lär få plats en enda bild fick mig att tänka om. då gick jag vidare till urtidselefanter, men insåg att det endast finns en värdig ett kollage och det frestar mig icke så pass att jag måste motstå frestelse som i bibeln (på tal om religiösa skrifter fick jag idag höra att i koranen kritiseras judar på det mest kränkande sätt och har dessutom något med stenar att göra, rörigt). känner mig lite ensam, tänkte höra vad ni miljontals läsare kan tänkas ge för respons på denna artikel jag tänkte sända in till brevvänner i KP:

Tja! Jag är en cool kille på 13 jordsnurr. Jag har ett syndrom
som kallas ADHD, om ni vill veta mer om det så skriv. Mina
intressen är kaniner (helst vita/albino med röda ögon),
äta godis, laga mat, baka (helst äta upp smeten) och mina
råttor. Mina idoler är green day, tokio hotel, EMD och lite hiphop.
Låter jag intressant? Spring och leta upp en pennstump, vässa
och SKRIIIIIV :D

ADHD-simme@apberget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0