hallaannd

Jag kom att tänka på en sak idag som jag själv skulle tycka var lite käckt. Det var att man skulle ha knä-skålar på båda sidor om benen, så att när man ligger på mage så skulle man liksom kunna böja benen uppåt så som man gör när man ligger på rygg, hade inte det vart lite knasigt och käckt? Går det att fixa eller är det bara ännu en dröm för min del? Iallfall så låg jag på en sten och tänkte denna tanke, och just när jag tänkte så kom det som från ingenstans fram en gubba och började prata om bävrar med mig. Måste säga att det var ytterst intressant och att mitt nya favoritdjur är bäver (min kompis pratar också som om hon har en bäver i munnen, det kanske blir lite roligare att vara med henne nu när jag kan tänka på att hon har mitt favoritdjur i käften. Då kan jag låtsas att jag är med henne för bävern och inte för henne). Han berättade också om att man kan fiska lake i sjön, det tyckte jag var lite roligt eftersom att det har pratats ganska mycket om lake i denna blogg, och det var nog orsaken till att jag skrev ett inlägg nu (glömde bort varför jag började skriva från början det var därför jag berättade lite om min tanke hehe skojigt hehe), att min redaktions-vän skulle få reda på att hennes favoritfisk kan fiskas i en sjö nära mitt hem. Denna fisk avnjutes helst med ris-drycken sake!


När det ändå var påtal om min redaktionskompis undrar jag vart du är och jag hoppas att du skriver ett inlägg och förklarar det för mig så fort du set detta!!!!!!!!!!!!!!(jag vill nämerligen att du ska l'ra mig hur man gör såna fräcka linjer och fet text som du gjorde i tidigare inlägg)



hejhejhejehjehej out and over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0