heil stalin

Det har gått några timmar sedan mina senaste inlägg, då man kunde se att jag var mycket nära bristningsgränsen. Ilskan har nu avtagit en hel del, och det beror nog mest på att mongoliderna äntligen har begett sig härifrån. Det var inte lätt att få ut dom ur lägenheten ska jag säga, fick köra med allt från myteri till dolda hot och mutor, men till sist så försvann dom och livet kan återgå till det normala (förutom att jag i framtiden måste sova i en förpestad säng..). Är dock fortfarande frustrerad över den extrema fulheten som noa utsatt samhället för, men jag får väl helt enkelt lära mig leva med den, har nämligen läst att urtids-elefant-het är en kronisk sjukdom som icke går att bota, ens med radikala plastik kirurgiska ingrepp, så finns väl inte mycket annat att göra. Men om han nu (som han utger sig för att göra) bryr sig om samhället borde han ju hålla sig inne för allas bästa, och om han vill se borgarmord är det ju bara att åka till ett ställe med många borgare och bara visa upp sig, garanterad död efter första ögonkastet på denna urtids elefans gestalt. Men jag tror att det är på bättringsvägen iallfall, då nu en motståndsrörelse mot extremt fula urtidselefanter börjar väckas till liv, vem vet, om en månad kanske vi är kvitt samhällets största smuts och plågoande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att man ser ut som en urtidselefant behöver det inte innebära att man har en identitetskris, nejnej

2008-05-03 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0