hej äge jag

Ja, jag tänkte på det nyss skriva och började tänka. Gnidare kanske inte är så farliga egentligen, faktum är att jag själv antagligen skulle bli en aning upphetsad om någon ställde sig bakom mig och gned sitt svettiga könsorgan mot mitt lår, panna eller annan kroppsdel. Och jag måste tillstå att en gnidar revolution förd av DHB:are skulle tillfredsställa mig en hel del, speciellt om de få (men oh så störande) urtidselefantena skulle föras ut ur detta just nu nerskitade urtisdselefant-darabbade samhälle. Måste också påminna om att snedväskor i ormskinn börjat bli en aning mer sällsynta, förut sågs som dagligen medans man nu bara kan få ett lyckorus sisådär kanske en gång i veckan, och även om nya snedväskor nästan kommer in i bilden dagligen kommer ingen att kunna ersätta ormsinnsväskan. Men jag får väl helt enkelt ta att dennas tid är ute, och till minne av denna hoppas jag att vu här på redaktionen kan starta "projeckt snedväske kollage", det skulle vara otroligt hyllande för väskan och jag hoppas att den då än en gång känna sig älskad och hittar sig tillbaka till axeln(hoppas att näs-kollaget kommer i "rullning" snart också)


poppar_tjejen_tokio_hotel_brun_snedväska_ormskinn_bob_dylan_gula_buffalo_klang_ryssland_tuff_gnidare_DHBare@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0