hejhejhej

Nej ett urtisdelefant kollage skulle vara både outhärdligt för en person att skapa, men också för andra individer att kolla på (skulle dock kunna göra ett att sätta upp i gnidares eller andra onda lagbrytares fängelseceller, då behöver man inte tjeta över milda fängelsestraff längre nej ojojoj). Men nu ska man inte vara för hård mot urtidselefanterna (eller tänker mer på en specifik just nu, eftersom att jag för tillfället bara känner till en), det är ju faktsikt inte deras fel att dom ser ut så, skyll istället på deras föräldrar som inte avlivade elefantungen i tid ( nu vad jag kanske lite känsloklall, men så ska dom tas, som dom säger borta i staterna:P:P)


läste brevanonsen nedan och kunde inte låta bli att fatta tycke. Min rödaögda albinokanin har nämligen utstött annorlunda ljud på senaste tiden, och som jag tolkar det så verkar det som om han behöver en brevkompis med en sådan speciell livsstil som du. Min kanin är ett halvår, han är glad och busig och somsagt rödögt. Så alla ADHD barn, fatta pennsumpar och skriv till mig eller kontakta mig via internet.


rodogr_ADHD_sokand_ablinokanin@snutts

rödögd-albinokanin@apberget

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0