hiphopen gav mig en identitet

känner mig smått bajsnödig. funderar på att i denna situation gå och skita. tyvärr vet jag inte om jag kan göra det just nu eftersom jag bara torkar mig med Radio Dept. skivor, och för tillfället är alla slut och det är ju ganska jobbigt eftersom jag bara torkar mig med popparskivor. i vilket fall som helst skulle jag aldrigALDRIG torka mig med något ur min samling av bruce springsteen, van morrison, bob dylan, the doors etc etc etc. Tänkte lite på faktumet att dessa gnidare förekommer. varför måste folk vara så trångsynta? se det såhär, om du TILL EXEMPEL skulle se ut som en urtidselefant (helt osannolikt och omöjligt och oaccptabelt men vi här på redaktionen har från säkra och självupplevda källor fått reda på att denna diagnos nuförtiden är ovanligare än att äga en sned ormskinnsväska i äkta ormskinnsläder, men trots det skådat en drabbad på nära håll) så är det ju nästintill en omöjlighet att skapa någpn form av social/kroppslig kontakt, och då antar jag att enda utvägen helt enkelt är att gnida sig/sitt kön mot diverse klientel på tunnelbanorna/krogar/barer/andra trånga offentliga miljöer, det vill säga män/kvinnor/barn/DHB:are och andra arter. man skulle också kunna se det som en stor fördel om någon med diagnosen urtidselefant skulle få för sig att i desperat försök gnida sig mot någon i till exempel att badhus, så skulle denna person rent teoretiskt kunna råka sakna byxor och råka gnida mot någon som saknar baddräkt och då skulle man kunna råka producera avkomma i form av en halvblodig urtidselefant, bara med vissa små drag. känner nu att jag hamnade lite ifrån ämnet och vet inte alls varför en avkomma med dessa mutanta gener skulle vara till någon fördel men iallafall. jag tycker inte vi ska se dessa "gnidare"/"frottörer"/frottéhanddukar(?) somnågonting abnormt eller konstigt utan helt enkelt fokusera lite mer på gula buffaloskor, fettoarmar, hamstrar i läderhotpants och lädervästar på cyklar och allt som gör livet värt att leva. revolutionen är nära! Gnidarnas emancipation kallas det förbund där alla frottörer samlar sig i en manifestation och misstänkta revolutionära planer förekommer. akta er, Gnidarnas tid är här för att ta över! (urtidselefanter, lämna plats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0