sample

Ojojoj detta inlägg var verkligen ett som jag reflekterat mycket över de senaste minuterna, men mest var det över två saker.

1: kepsen man får från glassbilen är absolut inte överflödig och onödig, det är det som gör det värt med glass och tänk på: en glass tar slut, en keps ger dig en stil för livet.

2: detta var det som jag funderade mest över, och det var faktummet att du tycker att "ninae" bara kom på köpet och var överflödigt, detta är fel och jag tror inte att du gjort tillräckligt med efterforskning och du har absolut inga belägg för att säga så. Därför gjorde jag själv lite efterforskningar, för att kunna bevisa att du trots <3wikipedia<3, också kan ha fel ibland. Först så sökte jag efter "ninae" på wikipedia, där jag tyvärr inte fan någonting. Sedan tog jag till mig mod och klickade mig in på youtube, där jag sökte efter det. Efter lite letande och mycket kärkek hittade jag då Villikumnnu Yeshu Ninae, som är en sjungande, dansande, trumpetspelande och glad arab. Jag tycker att det är mycket konstigt att vi har missat detta, och jag hoppas att du inser ditt misstag och att du aldrig glömmer ninae igen.



och jag måste bara nämna att jag är super-duper-truper-jätt-smätte-glad just nu, jag känner verkligen att vi har hittat tillbaka till den gamla roliga banan, trots alla dessa mottgångar i form av arga kamrater och hämdaktioner. Och nu kanske ni undrar vad jag menar med roligt, eftersom att jag innerst inne känner på mig att alla människor inte förstår det roliga med adhd-albino-kaniner, näskollage, mode, klang, snedväskor och urtidselefanter (dock är det ststnämna inte roligt utan mest bara tragiskt, men man kan ju försöka göra om det till något roligt, när man inte ifall om man ska skratta eller gråta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0