sov du lilla videung

Ja jag måste tillstå att väskor är ett ämne som mycket enkelt och därmed också mycket ofta dyker upp i denna blogg. Detta har jag, som en av redaktörerna har på legoman dock inget problem med, eftersom att värkot fakiskt är en av mina stora passioner (hallå det är ju faktsikt mode).


måste också meddela att jag just vaknade upp ur en liten dvala jag hamnade i under några konstiga omständigheter, iallfall vaknade jag upp hur denna dvala och märkte att hot chip skivan "made in the dark" spelades förfullt, utan att jag lagt märke till det (skyller förstås på dvalan). Detta är förstår mycket traumatiskt då det är så att jag avskyr hot chip, och jag flög upp som en hungrig urtidselefant och var tvungen att stänga av. Hoppas att jag någon gång kommer över detta (jag skyllet förstås på dig eftersom att det var du som förde in denna haemska musik i min dator).


Dvala låter föresten som svala, och svalor tycker jag är oerhört äckliga, eftersom att dom bygger sina bon av saliv (eller är det bara någonting jag fått för mig?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0