update

fråga till EMD (erik, mattias och danny<3) lyder:

"hejsan! jag är ett stort fan och läste just en artikel med er i metro (rev ut bilden och satte upp på väggen bland mina andra bider, skivomslag, autografer, näsdukar, smutsiga underkläder, sopor, naglar, könshår, kroppsvätskor med mera). iallafall såg jag där att det stod att folk inte tror att ni klarar er på egen hand. detta tycker jag är oerhört dumt eftersom att jag iallfall har fått uppfattningen om er som att vara tre starka, självständiga och käcka pojkar! Men då kommer jag till frågan, hur blev ni det? Kan det ha något att göra med att ni alla tre blivit knullade av varsin 6 meter lång penis/snopp i era unga liv? Nu är jag ju inte säker på att ni har blivit det, men eftersom att jag är ett sådant fan av er och tagit reda på så mycket fakta anser jag själv att med eran utstrålning och karisma att det verkar som om ni har varit med om något sådant. Och om ni nu har det, så har jag lite följdfrågor på det också. Hur känns det? Blir man en bättre person? Var hittar man dessa 6-metriga åderpålar och framförallt om man ska göra det ensam hemma eller i sällskap med en förälder. Och om nu detta inte har hänt så ber jag om ursäkt, nu kanske ni blir ledsna och avundsjuka och känner längtan efter detta, låt mig kalla det 6-metriga vidunder. Svara gärna på frågan!


//EMD_galen_sot_albino_upphetsad_tokio_hotel_cubus_mumin_girl_95@"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0