VÄSKOR?!

Mulberry Väskor
Lägg ditt bud på en Mulberry väska idag
Lägsta unika bud vinner

när jag kollar i bloggen ser jag att google annonserar, det vill säga sätter in en liten reklamruta för mulberryväskor. hur ska vi tolka detta? ska vi tolka det som att vi är i behov av mulberry/dyra/exclusifva/trendiga väskor? eller som att vår blogg har gått in lite för mycket på temat väskor? som att det är viktigt att vara unik i sitt budgivande/väskbärande?
jag tycker det känns som en rent provocerande manifestation från googles sida att utsätta oss för denna psykiska terror, men då kom jag på att det gör de antagligen med flit för att få sälja av "receptfri tablettbehandling mot depression" som de annonserade om på någon annan (mindre värdig) blogg. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0