tjännnnaaa;)

hej. förlåt för en typ ganska dålig uppdatering, men jag har i alla fall varit upptagen med mycket viktigare saker så som att fika på uteserveringar i stan(trots att jag bor 2 timmar från stan med pendeltåg)  på kvällarna (för jag har hört att killar attraheras av tjejer som fikar), där jag har druckit lattar (latte i plural dårå, och det var förövrigt absolut inte varm choklad jag drack utan det var med största sanorlikhet latte!!!) sedan har jag väl inte gjort så mycket annat, har typ varit och gymmat med min pojkvän, solat solarium med min pojkvän och såklart spelar supermario tillsammans med min superdupertrupermulligaulligagulliga älsklings pojkvän! sen så måste jag bara säga att jag är typ lite deppig för att jag missade stevie wonder konsterten pga av min skada jag fick då jag spelade amerikans fotboll (som förövrigt är en JÄVLIGT HÅRD SPORT, vem som helst skulle inte alls klara av att springa runt mer skydd över hela kroppen och tackla andra utan anledning nej nej det är en rätt svårt och sivilicerad och genomtänkt och strategiskt sport!!!!!!!!), och det var väldigt synd eftersom att jag har en fetisch för inte bara hamstrar på lädercyklar utan även blinda musiker. over and out, som dom säger borta i staterna (och då inte staterna i katte fitt huvuds röv utan de som ligger i amerika). puss och kram lejonman

Kommentarer
Postat av: -

du stava fel till civiliserat hahah gillar din ironi! :D

2008-10-07 @ 17:02:41
Postat av: Basic Snygg

Hmm..visste inte att att killar gillar latte tjejer.. jag borde ju inte kunna värja mig nu om det stämde??!

2008-10-14 @ 22:56:22
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta att jag stör, men vet någon av Er möjligtvis fest?

2008-12-25 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0