abow

analog systemkamera är tydligen det nya röda. pinsamt att man inte har någon dock. men att varken ha msn eller fajs, så håller jag med dig om att undra hur man då kommunicerar, och jag har kommit fram att din tanke med den antika hörluren i ekologisk bark var en väldigt bra ide, nya fashionfrillan TYP. nej men en sak jag undrar är hur in i helvete det kan ha blivit kommentarer på vissa inlägg, och hur fan personerna ifråga hittar hit, speciellt inte då deras bloggar är så otroligt olika denna en blogg kan vara. det är nästan som om sjävaste mammafinni skulle komma och kommentera. INTE för att jag nu vill skrämma bort läsare eller så, men snälla gör er inte besväret att skriva att JAG har en bra blogg, då det är uppenbart att DU SOM SKRIVIT DET INTE LÄSER DEN EFTERSOM ATT DET FRAMGÅR KLART OCH TYDLIGT ATT VI ÄR TVÅ SPECIELLA INDIVIDER MED VARSIN SYSTEMKAMERA. så ta tjuren vid hornen och skriv en kommentar om du skriver något vettigt, om något vettigt med en vettig stavning. puh ingen skada skedd så bra i know u fuck me

Kommentarer
Postat av: Finni

Haha!

2009-10-02 @ 01:28:49
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0