hej alla söta underbara fantastiska läsare, bögen här! :D

hej tänkte bara presentera mig lite kort. jag heter peter. jag har gröna/gula/lila jeans vilket är den största bidragande orsaken till min häpnandsväckande sköna stil. jag är av medellängd och ganska ful. jag har en gayblogg under pseudonym eftersom jag inte kan bestämma om jag är bög eller bögofob (nej det heter inte homofob det heter bögofob). det är därför det är så roligt att fnissa i telefonen när jag ska möta upp hanna, för jag vill behålla den rosa scarfen som jag lånade av henne för den passar så jävla bra i nyansen om man har till silfverschampoo och så, blir lite kallt och rosigt och frääsch i tonen sådär :$ nej skulle bara göra ett kort litet gästinlägg men nu måste jag gå och tvätta mina gula jeans i pissfärgat shampoo så dom blir lite gulare puss puss alla bögar! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0